Cum livram produsele

Magazinul online www.giftology.ro, respectiv Ennova Trading & Development, comercializeaza si distribuie produsele sale doar pe teritoriul Romaniei, de aceea sistemul nu permite plasarea comenzilor in afara tarii.

Daca exista solicitari pentru produse in Uniunea Europeana, se stabilesc de comun acord termenii si costurile de livrare de la caz la caz. Pentru acest tip de solicitari, va rugam sa ne contactati la [email protected] precizand produsul sau produsele dorite si tara in care doriti doriti sa fie expediat coletul.

Modalitatile de livrare a produselor

Dupa introducerea tuturor produselor in cosul de cumparaturi, ai de ales intre doua metode de livrare a produselor:

1. Predare personala – valabila doar in Bucuresti

Produsele comandate pot fi ridicate din Bucuresti, in limita stocului disponibil, fara a se achita niciun cost pentru trasportul lor, de la sediul central Giftology:

 

Program de lucru – Luni - Vineri: 09:00 - 18:00

Adresa: Bulevardul Regiei nr. 6B, cladirea 1, sector 6, Bucuresti

Odata plasata comanda, daca ai bifat optiunea Predare Personala, te poti deplasa la depozitul Giftology pentru ridicarea produselor, in timpul programului de lucru, cu rugamintea de a ne anunta telefonic ziua si ora cand doresti sa ridici coletul.

 

2. Curier Rapid (prin Fan Courier) – valabila in Bucuresti si in toata tara

Produsele comandate pot fi expediate cu Fan Courier. Termenul de livrare este de 24 ore de la trimiterea comenzii, daca comanda este plasata de luni pana vineri, pana in ora 17:00, in cazul metodelor de plata prin ramburs sau online prin card bancar. Comenzile avand metoda de plata prin transfer bancar vor fi livrate in urma confirmarii platii corespunzatoare.

Din cauza nivelului foarte mare de aglomerare al curierilor, coletele pot suferi intarzieri in lunile noiembrie si decembrie. Pentru a te asigura de stadiul livrarii iti recomandam sa-l verifici pe siteul Fan Courier: http://www.fancourier.ro/tools/awb-tracking/

Este important sa tii cont ca tariful de livrare este calculat pentru orasele din zona I de livrare a Fan Courierului. Se pot aplica tarife suplimentare in cazul in care adresa de livrare nu se afla in acea zona, in functie de numarul de kilometri parcursi suplimentar.

In acest caz te vom contacta telefonic pentru a stabili care este cel mai potrivit Curier pentru situatia ta, fiind posibila alegerea altui curier care ne ofera un tarif mai bun.

 

Intrebari des adresate:

Se pot ridica produse din Bucuresti in afara programului de lucru?

In mod normal, produsele comandate trebuie ridicate de la sediu in timpul programului de lucru, de luni pana vineri, in intervalul 09:00-18:00. Pentru a discuta despre posibilitatea livrarii produselor in afara programului de lucru, te rugam sa ne contactezi telefonic (la numarul de telefon: 0754 335 386) inainte de sau imediat dupa plasarea comenzii.  Clientii nostri fideli stiu ca exista exceptii de la aceasta regula, dar nu putem confirma ca se va putea realiza in cazul fiecarei comenzi.

 

Ce este AWB-ul?

AWB-ul este un cod unic care identifica coletul si care poate fi folosit pentru a afla, in orice moment, stadiul livrarii sale, de la preluarea de catre curier pana la destinatie. 

 

Cum pot verifica unde se afla coletul meu?

In momentul de fata, toate livrarile in tara se fac prin intermediul Fan Courier. Pentru a putea afla unde se afla coletul tau, trebuie sa introduci AWB-ul asociat comenzii aici: http://www.fancourier.ro/tools/awb-tracking/

 

Cum pot verifica zona in care se afla resedinta mea?

Pentru orasele din zona 1 de livrare a Fan Courier tariful pentru livrarea coletului este de 18 Lei (gratis pentru comenzile cu o valoare minima a comenzii de 198 Lei). In schimb, daca orasul destinatie nu este in zona 1, se va plati livrarea in functie de numarul de km exteriori. Pentru a te asigura ca transportul coletului nu implica costuri suplimentare poti verifica aici: http://www.fancourier.ro/tools/cautare-localitate/.

Daca la kilometri suplimentari este trecut “0” atunci transportul se incadreaza in suma mentionata mai sus. Daca, in momentul pregatirii comenzii dumneavoastra, descoperim ca tariful este mai mare decat cel agreat, te vom contacta telefonic pentru a te informa cu privire la noul tarif de expeditie si pentru a gasi impreuna varianta cea mai eficienta de livrare.

 

De ce intarzie coletul meu?

In perioadele foarte aglomerate precum lunile noiembrie si decembrie, coletele expediate pot suferi intarzieri din cauza gradului ridicat de incarcare al curierilor. Sugestia noastra este ca, in momentul in care primesti AWB-ul asociat comenzii tale, sa verifici online pe http://www.fancourier.ro/tools/awb-tracking/ sau sa verifici telefonic momentul estimat al livrarii coletului tau.

Din nefericire, din momentul in care noi predam coletele catre curieri, noi nu putem grabi procesul de livrare in niciun fel.