Da, produsele Giftology pot fi comandate telefonic. Ne poti apela oricand in intervalul 9:00 - 17:30, de luni pana vineri, pentru a ne da informatiile necesare comenzii: numele / codul produselor, numele, adresa, numarul de telefon si alte informatii considerate necesare pentru a expedia coletul tau.
Comenzile telefonice pot fi plasate la urmatoarele numere de telefon:
0769.830.023
0754.335.386
Pot ridica un produs de la sediul Giftology?
Da, comenzile plasate pot fi ridicate de la sediul nostru, doar cu comanda si cu plata online inainte. In acez caz nu vei mai plati transportul produselor.
In perioada urmatoare, conform normelor in vigoare, intrarea in Showroom-ul Giftology se face DOAR cu masca de protectie, maxim 1 persoana odata.
In plus, poti sa ne vizitezi oricand, in timpul programului de lucru, pentru a vedea produsele noastre, dar si pe cele de pe Gameology, fiind aceeasi companie.
Sediul nostru este localizat in:
Sema Parc - Langa statia de metrou Petrache Poenaru
Splaiul Independentei nr. 319, sector 6, Bucuresti
Programul de lucru: Luni - Vineri: 9:30 - 17:30
Pentru a plasa o comanda cu ridicare de la sediul nostru, la zona de Livrare alege Bucuresti sau Ilfov, astfel va deveni vizibila optiunea de Ridicare de la Sediu.
Ce este AWB-ul?
AWB-ul este un cod unic care identifica coletul tau si care poate fi folosit pentru a afla, in orice moment de la emiterea lui, stadiul livrarii sale, de la preluare de catre curier pana la destinatie.
Cum pot verifica unde se afla coletul meu?
Expeditia coletelor se face prin intermediul FAN Courier și GLS, in functie de ora la care a fost plasata comanda si de adresa de destinatie. In momentul in care coletul tau a fost pregatit, vei primi pe mail un AWB si un link de urmarire in platforma curierului ales. Prin introducerea AWB-ului in link-ul de urmarire, poti vedea in ce stadiu de livrare este coletul tau.
Da, o comanda plasata pe site-ul Giftology poate fi anulata in orice moment, inainte de livrare.
Va rugam sa tineti cont ca daca o comanda a fost expediata, Giftology, respectiv Ennova Trading & Development, va plati pentru transportul si returul acesteia la sediul nostru. Ne rezervam dreptul, in cazul in care sesizam anulari de comenzi sau nepreluari repetate (peste 2 anulari / nepreluari) de la o anumita persoana, sa solicitam plata in avans a comenzii plasate, iar in caz de retur sa oprim taxa de transport din suma platita.
In cazul anularii unei comenzi platite cu cardul, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.